Tareq AlZubi (طارق الزعبي)

INVESTIGADOR PREDOUTORAL

Bio

Obtiven a miña licenciatura en Informática na Ao- Ahliyya Amman University (AAU) en 2000 e despois o meu máster na Ao- Balqa Applied University (BAU) mentres traballaba no gabinete do Primeiro Minisitro de Xordania entre o 2000 e 2009. Alí desenvolvín a miña carreira profesional, formeime e participei en proxectos de desenvolvemento e mantemento de Sistemas de Información (IS). Interésame especialmente o mundo académico, así que comecei a traballar en 2009 para a BAU como profesor e investigador.

Os meus campos de interese son a comunicación virtual mediante xestos usando dispositivos interactivos de realidade aumentada. Tamén me dedico ao desenvolvemento de aplicacións educativas para escolares como plataforma para o desenvolvemento de habilidades nas novas xeracións e para involucralos na investigación a idades temperás.

E-mail: tareq.mahmodahmed.alzubi [at] usc.es
Espazo: Laboratorio S3