Tareq AlZubi (طارق الزعبي)

INVESTIGADOR PREDOUTORAL

Bio

Obtiven or grao Computer na Universidade Al-Ahliyya Amman (AAU) no ano 2000, desenvolvendo from Enton os meus estudos Master na University Applied Al-Balqa (BAU), mentres traballaba na Oficina do Primeiro Minister Xordania ( 2000-2009). Ali desenvolvín to carreira miña, my education as Proxectos Desenvolvemento professional supervision related ea two co mantemento Information Systems (IS). Later incorporeime ao meu-or academic interest primarily, meaning, starting at traballar in 2009 to a University of Al-Balqa Applied (BAU) as a teacher and researcher.

O main research focus gives miña céntrase na Xestos virtual communication through increased realidade we novos interaction devices. Asemade, Tamen year dediqueime Desenvolvemento educational APLICACIONS to nenos in colexios, as unha platform contribúa year Desenvolvemento xeracións das das novas skills, so participants do facéndoas world gives dende novos research.

E-mail: tareq.mahmodahmed.alzubi [at] usc.es
Espazo: Laboratorio S3