Alejandro Ramos Soto

INVESTIGADOR POSTDOUTORAL

Bio

Acadei a titulación de Enxeñería Técnica en Informática de Sistemas na Universidade de Santiago de Compostela (USC) en 2008. No ano 2010 obtiven o título de Graduado en Enxeñería Informática e en 2011 cursei o Máster de Investigación en Tecnoloxías da Información, ámbolos dous na USC. Ademais, durante 2011 traballei no Departamento de Electrónica e Computación da USC nun proxecto de desenvolvemento dunha ferramenta CAD para a diagnose de nódulos de cancro pulmonar en colaboración co CESGA e Bahía Software.

En 2012 comecei a traballar en investigación aplicada nos campos de teoría de conxuntos borrosos e xeración de linguaxe natural, sobre a que desenvolvín a miña tese doutoral "Aplicación de conxuntos borrosos en sistemas data-to-text", dirixida polos profesores Alberto Bugarín e Senén Barro, rematada en 2016 tras dúas estancias na Universidade de Aberdeen.

En 2012 empecé como investigador en formación del CiTIUS, donde realicé investigación principalmente aplicada en los campos de teoría de conjuntos borrosos y generación de lenguaje natural. En este contexto desarrollé mi tesis doctoral "Aplicación de conjuntos borrosos en sistemas data-to-text", dirigida por los profesores Alberto Bugarín y Senén Barro, que defendí en 2016 tras dos estancias en la Universidad de Aberdeen.

O meu posdoutorado continua ligado ao CiTIUS, se ben entre 2017 y 2019 tiven novas estancias na Universidade de Aberdeen e Malta. Durante este periodo, en paralelo ao traballo investigador, participei na maduración dun proxecto para a incubación e creación dunha nova spinoff do CiTIUS no eido da minería de procesos, seleccionado polo programa IGNICIA para o seu financiamento.

Actualmente sigo traballando na incubación desta spinoff, InVerbis, da que son o responsábel de innovación. Ao mismo tiempo, coma investigador posdoutoral, manteño o meu traballo interdisciplinar entre fuzzy logic e xeración de linguaxe natural.

Actualmente os meus esforzos céntranse na incubación dunha nova spinoff do CiTIUS, InVerbis, da que son responsable da sección de innovación. Ao mesmo tempo, coma investigador posdoutoral, continuo traballando na investigación interdisciplinar entre teoría de conxuntos borrosos e xeración de linguaxe natural.

E-mail: alejandro.ramos [at] usc.es
Espazo: EmprendeLab