Jörg Lodewijk Verstraete

INVESTIGADOR POSTDOUTORAL

Bio

Licencieime en Ciencias da Computación na Universidade de Gante (Bélxica) en 1999. Posteriormente uninme ao departamento TELIN na mesma universidade, onde defendín a miña tese doutoral titulada Modelado borroso de datos espaciais en 2007. Tras traballar como desenvolvedor nunha spin-off dedicada ao procesamento de datos espaciais e colaborar máis tarde en distintos proxectos, en 2009 accedín ao Instituto de Investigación de Sistemas da Academia Polaca de Ciencias (Varsovia, Polonia) como profesor axudante, onde solicitei unha excedencia para unirme ao CiTIUS como investigador posdoutoral.

A miña investigación oscila entre o modelado de datos espaciais imprecisos con incerteza e o desenvolvemento de métodos intelixentes artificiais para mellorar e analizar este tipo de datos.

E-mail: jorg.verstraete [at] usc.es
Espazo: Despacho 205