Pablo Quesada Barriuso

INVESTIGADOR POSTDOUTORAL

Bio

Realicei os meus estudos de Enxeñería Técnica en Informática de Sistemas na Universidade de Las Palmas de Gran Canaria, e un Máster en Informática Gráfica, Xogos e Realidade Virtual na Universidade Rey Juan Carlos (Móstoles). En 2010 incorporeime ao Grupo de Arquitectura de Computadores da Universidade de Santiago de Compostela como asistente de investigación, e recibín o título de Doutor pola mesma Universidade en 2015.

Os meus principais intereses de investigación inclúen pre-procesamento e clasificación de obxectos en imaxes obtidas por sensores hiperespectrais usando arquitecturas de baixo custo como a GPU; tamén abarcan morfoloxía matemática e computación paralela en sistemas de memoria compartida. Tamén estou interesado en transferir os meus coñecementos en imaxe hiperespectral ao campo da imaxe médica.

E-mail: pablo.quesada [at] usc.es
Espazo: Laboratorio P2