xoves, novembro 16, 2017

09:30 - 11:30
12:00 - 14:00

Obradoiro impartido polo investigador Andrés Pandiella (Universidade Carlos III).

Este obradoiro ofrecerá aos asistentes ferramentas teóricas e prácticas que permitan coñecer, aplicar e valorar técnicas de avaliación da I+D+i. Ao longo das dúas sesións que conforman o curso, presentaranse as diferentes fontes de información de utilidade para recoller e analizar publicacións científicas do seu ámbito de interese, ademais de mostrar cómo construir e analizar críticamente indicadores bibliométricos e cienciométricos.

Contidos

09:30 - 11:30