luns, 9 abril, 2018 - 10:16
Se che gustan as Tecnoloxías da Información, podes ter a túa primeira experiencia investigadora no CiTIUS! O CiTIUS convoca a cuarta edición do seu programa de bolsas de verán, ofrecendo 10 axudas dirixidas a estudantes de grao ou máster que desexen ter a súa primeira experiencia investigadora no eido das Tecnoloxías da Información (TI). As bolsas, dotadas con 700 euros máis unha axuda de gastos de viaxe para alumnos non residentes en Santiago de Compostela, teñen como obxectivo o financiamento de estadías de investigación no CiTIUS durante o mes de xullo. Durante a estad&...
xoves, 21 decembro, 2017 - 16:57
Desde o CiTIUS desexámosvos un Bo Nadal e todo o mellor para o novo ano! ¡Desde el CiTIUS os deseamos una feliz Navidad y todo lo mejor para el año nuevo! From CiTIUS we wish you a Merry Christmas and all the best for the new year!
sábado, 4 novembro, 2017 - 16:52