OPENET4PEOPLE: Software para a xestión de campañas de marketing móbil baseadas en localización

O obxectivo do proxecto proposto ao acelerador de transferencia consiste en adaptar a tecnoloxía de OPENET para facilitar a coordinación das actividades que realizan os participantes en campañas de mobile mercadotecnia. Nas devanditas campañas o usuario mergullarase nun xogo/experiencia na que é o protagonista e na que deberá interaccionar coa súa contorna e con outros usuarios. O obxectivo deste tipo de campañas experienciais e non intrusivas é favorecer a identificación do usuario coa marca. Esta adaptación implicará incluír novos tipos de modificacións dinámicas sobre o fluxo de control da experiencia e sobre os usuarios que participan nela; mellorar o rendemento da base de datos de OPENET, que contén a información xerada polos participantes; e definir unha ontoloxía que represente o coñecemento necesario para o deseño do fluxo de control da experiencia e a creación dos roles dos participantes.

Como resultado do proxecto, disporase dunha versión de OPENET, denominada OPENET4People, que soporta a coordinación do fluxo de control de campañas de mercadotecnia orientadas a dispositivos móbiles e que permite a adaptación dinámica do devandito fluxo de control e dos participantes que interveñen nela ao estado da experiencia e ás características de cada participante. Deste xeito, a través da interface gráfica de deseño de OPENET4People poderanse crear xogos/experiencias cun alto nivel de dinamismo, nos que poderanse introducir e/ou eliminar novas actividades e roles para manter e incrementar o interese dos usuarios na experiencia. Este nivel de dinamismo é unha característica que non ofrecen actualmente as campañas de mercadotecnia orientados a dispositivos móbiles.

O proxecto OPENET4PEOPLE ten como principais obxectivos:

• Orientar OPENET á xestión de campañas de mercadotecnia.
  • Dotar a OPENET dunha arquitectura orientada a servizos robusta.
  • Dotar a OPENET dunha interface gráfica amigable para a creación de campañas de mercadotecnia.
  • Dotar a OPENET dun segmentador de clientes orientado a usuarios non expertos.

Data de execución:01/06/2013 - 31/12/2013
Consorcio
  • R Cable y Telecomunicaciones Galicia, S.A.
  • CiTIUS
Financiado porAcelerador de transferencia da USC, Universidade de Santiago de Compostela, OPENET
Contratado por: Cinfo Universidade de Santiago de Compostela